Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Säljkoordinator

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har sedan starten 2006 etablerat över 160 bobutiker runt om i Sverige och har idag cirka 720 medarbetare. Tillsammans är vi ute på en fantastiskt spännande resa, där vi på några år har vuxit till att bli Sveriges tredje största fastighetsförmedlare.

Med Länsförsäkringars grundmurade varumärke inom bank och försäkring i ryggen erbjuder vi både köpare och säljare en trygg och pålitlig fastighetsförmedling. Idag är Länsförsäkringar Fastighetsförmedling den snabbast växande mäklargruppen i landet och för att fortsätta expansionen söker vi nya medarbetare som vill utvecklas i ett aktivt och kundorienterat företag.

SÄLJKOORDINATOR – LÄNSFÖRSÄKRINGAR FASTIGHETSFÖRMEDLING

Vill du vara med att bidra till att skapa ett av fastighetsbranschen mest effektiva säljteam? Just nu söker vi en serviceinriktad Säljkoordinator till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling med ansvar att vara en integrerad del av säljteamet och stötta hela organisationen med koordinering och administration.

I rollen som Säljkoordinator trivs du med hög social kontakt. Du är lyhörd och söker de bästa lösningarna. Du har ett långsiktigt perspektiv och vill vara med och bidra till teamets bästa. Som person är du målfokuserad, strukturerad och levererar det du lovat samt bygger goda relationer inom organisationen.

ANSVAR OCH ARBETSUPPGIFTER

• Stötta försäljningsteamet med försäljningsrapporter.

• Förbereda och planera inför försäljningskampanjer, följa upp kampanjresultat och topplistor.

• Administration kring nyanställningar av mäklare och mäklarassistenter

• Boka möten och events.

• Förbereda presentationsmaterial i Powerpoint.

RELEVANT ERFARENHET

• Relevant utbildning inom säljadministration, ekonomi, service/administration.

• Erfarenhet av administrerande, koordinerande arbetsuppgifter i en liknande roll.

• Goda skriftliga färdigheter i svenska.

• Goda kunskaper i Word, Excel och Powerpoint är ett krav.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KOMPETENSER

• Agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet.

• Har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt; planerar i förväg och gör tydliga prioriteringar.

• Förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt; gör förnuftiga och rationella bedömningar.

• Positiv med en doer-attityd – bidrar med positiv energi till teamet och är lösningsorienterad.

• Följer organisationens regler och procedurer; verkställer planer med engagemang och beslutsamhet; uppnår resultat med hög kvalitet.

• Samarbetar effektivt med andra; delar med sig av kunskaper, erfarenheter och information.

Sista dag för ansökan är 18 november

ÖVRIGT

Säljkoordinatorn rapporterar till VD för Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, och placering är Stockholm.

För vidare information vänligen kontakta Anna Palmdal; anna.palmdal@headagent.se